23 Şubat 2010 Salı

Kitaplık


Boynum boynum olalı böyle zulum görmedi. Ağrılar, sızılar devam:( Paul Auster'in yeni kitabı çıkmış 2 gün evvel bi heves aldım ve kitaplığımdaki Auster kitaplarının yanında yerini buldu. Can Yayınlarınlarından çıkan kitabın ismi "Görünmeyen"; kitap tanıtımında yazdığı kadarıyla dünya eleştirmenleri tarafından yılın en iyi kitapları arasına alınmış ve Auster'in en iyi romanı olarak tanımlanmış. 68 kuşağını anlatan bir roman ve New York'dan başlayıp, Paris'e, Karayip adalarına kadar uzanan karmaşık ilişkiler ağını anlatıyormuş. Bugün okumaya başlamayı planlıyorum, çok heyecanlıyım :) 
Daha önce Paul Auster okudunuz mu bilmiyorum ama mutlaka okumalısınız derim. New York Üçlemesi (Cam Kent- Hayaletler- Kilitli Oda /Metis yayınları) ile işe başlayabilirsiniz örneğin. Kendine özgü gizemli dünyası ile sizi çepeçevre sarar ve tasvirleri adeta sizi romanın içine alır. Hafif bir polisiye yanı ve kahramanlar, olaylar arasındaki tesadüfler üzerine kurulu kurgu her zaman okuyucuyu çeker. Herkese tavsiye olunur.





4 yorum:

  1. Şekerim bravo diyorum sana,bakıcısız ve gündelikçisiz kitap okumayı başardığın için..

    YanıtlaSil
  2. şükür servşse binice kitap okuyabiliyorum
    bir de gece geç saatlerde..
    oğlumun yanında okumaya kalksam hemen elimden almaya çalışıyor malum:)

    YanıtlaSil
  3. Geceleri emerek uyuyor. Emzirirken gece lambasının ışığı altında okuyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Canım ben de bir mimin var seni bekliyor..:))

    YanıtlaSil