18 Mayıs 2010 Salı

Güzel Zamanlar, Güzel Kadınlar

İki hafta önce blog aleminden tanıyıp daha sonra da Nurturia sayesinde yakınlaştığım 3 harika kadınla buluştum. Hamilelik dönemini saymazsak 15 Aylık bebek maceramda arkadaşlarımla gece tek başıma ilk dışarı çıkışımı yaşadım. Buluşmaya giderken sadece internet ortamından tanıdığım bu kadınlarla acaba iki satır laf edebilecek miyim fikrinin hiç aklımdan geçmediğini farkettim. Neydi bizi bu kadar yakınlaştıran annelik mi, kadınlık mı, aynı süreçten geçmek mi, hepsinin toplamı mı? Sanırım cevabı hepsinin toplamıydı.

O gün o buluşmada sevecenlikle kreş muhabbeti yapmak, ya benim ki şöyle yapıyor demek, bakıcı sorunumu falan onlara açıp fikir almak, benden önce şimdi yürüdüğüm yollarda yürümüş kadınlarla muhabbet edip zaman zaman korkup (Banu'nun "annelik 18 ayla 24 ay arasında sınanıyor ve nasıl bir anne olduğun aslında o zaman diliminde ortaya çıkıyor." cümlesi ara ara kulaklarımda çınlıyor mesela. ) zaman zaman rahatlamak, rahatlatmak. Ne büyük keyif dedirtiyor insana hayatın güzel olduğunu bir kere daha anlamanı sağlıyor böyle kadınlar.

Evren'in insana özgürlük üfleyen havası, Başak'ın kaç yaşına gelirse gelsin asla kaybetmeyeceğini belli ettiği masumluğu, Banu'nun özgüvenli bakışları ve bu özelliklerin üçünün de yüzünde oluşturuduğu güzellik. Bana iki sene önce sinema senaryolarını tartıştığım benzer mekanlardan birinde üç tane şahane kadınla oturup çocuk muhabbeti yapacağım ve bundan bu kadar keyif alacağım söylenseydi "hadi canım" derdim:) Ama o gün hem senaryolara esin kaynağı olabilecek hem de içinde çocuklu kelimelerle de keyifli muhabbetlerin yapılabileceğini gösteren bir havayı soludum. Bu konuda yazmam geç oldu belki ama Nurturia'da Evren'in bana bıraktığı ufak bir notu gördüm. O kadar hoşuma gitti ki böyle bir şey hiç olmasa da yazmasının bile beni ne kadar rahatlattığını düşündüm ve sanki o güzel havayı yeniden soludum. Teşekkürler güzel kadınlar iyi ki varsınız ve iyi ki tanrı kadını yarattı:))

7 yorum:

  1. Keske ben de olsaydim:(

    harikasiniz!:))

    YanıtlaSil
  2. keşke ben de orda olsaydım diyemeden geçemedim.. calemity

    YanıtlaSil
  3. Anneyazar agustosta bide biz gelince bulusalim oldumu:) Bende senin yazdigin gibi, Banu ile bulusurken hic aklimdan gecirmedim ne konusacagiz diye, sanki eski bir arkadasla bulusuyormus gibi oldu. Ne tuhaf ve güzel degilmi:)Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. güzel kadınların resimlerinide görmek isterdik :)
    bende sanal ortamda tanışıp buluşmuş ve güzel dostluklar edinmiş biri olarak,böyle buluşma haberleri okuyunca mutlu oluyorum :)
    Takipteyim,Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. http://canlevent.blogspot.com adresinde olan blogumuzu http://kirmizibu.blogspot.com 'a taşıdım, bekleriz:)))
    Sevgiler
    Özden&Can

    YanıtlaSil
  6. Istanbul'a geliyor musun bakiim guzel kadın ?
    ;)

    YanıtlaSil